Étkezés

A gyerekek étkeztetése az óvodában és ebédlemondás

A gyermekek napi háromszori étkezésének megszervezése az óvoda feladata, mely élelmiszerekből az ételmintát kötelesek vagyunk 48 órán át megőrizni (ANTSZ) kivétel: születésnapi, névnapi kínálás, kirándulások alkalmával kiegészítő tízórai, az egész csoport számára vitamin pótlására szolgáló plusz gyümölcs, zöldség.

Óvodánkban a gyermekek háromszori étkezésben részesülnek, melyet – naponta a szülők által behozott gyümölccsel és zöldséggel egészítünk ki. Kérjük, hogy a behozott gyümölcsöket és zöldségeket biztonságos helyről szerezzék be és ne kínálják gyermekeiket édességgel, és egyéb élelmiszerekkel.

  • Tej- és liszt érzékeny gyerekek esetén az eltérő étkeztetésre lehetőséget biztosítunk.
  • Az étkezések időpontja:
    • folyamatos tízórai      8.00 – 9.00 óra között
    • ebéd                            11.30 – 12.30 óra között
    • uzsonna                      15.00.- 15.30 óra között

Célszerű a nagyon korán érkező gyereket otthon megreggeliztetni, s az óvodai reggelit elfogyaszthatja 9 óra előtt.

A kultúrált étkezés szokásait a gyermekekkel igyekszünk betartatni; kérem, köszönöm, jó étvágyat, evőeszközök, szalvéta használata stb…

Az étkezés befizetésének, lemondásának, jóváírásának rendje:

Az étkezéstérítési díj befizetése: Az étkezéstérítési díjat tárgyhóban kell fizetni. A szülők kézhez kapják az étkezéstérítésről szóló értesítőt, melyet a hónap 15-ig be kell fizetni csekk vagy átutalás formájában. Amennyiben a díjat nem fizetik be, a gyermeknek nem tudunk étkezést biztosítani. Fontos, hogy a csekken, banki kivonaton legyen feltüntetve a gyermek neve és kódja. Ezt az év elején közöljük a szülőkkel.

Az étkezés lemondása és újra rendelése személyesen, vagy elektronikus levél formájában történik délelőtt 9,30-ig a tagóvodákban. Minden tagóvodában ebéd le- és újra rendelő füzet van jól elérhető helyen kirakva. Ebbe a füzetbe kell a szülőnek beírnia, – dátummal, aláírással ellátva – hogy a gyermeke hányadikától kér, illetve nem kér ebédet. A tagóvodák elektronikus levélcímei elérhetők az óvodákban. Csak a füzetben, vagy az elektronikus levélben leírt adatok alapján tudjuk a következő befizetésnél a hiányzásokat jóváírni.

Telefonos le-, és bejelentés esetén reklamációt nem fogadunk el.

A lejelentés 24-órás eltolással lép hatályba, és a lerendelést követő havi befizetésnél írható jóvá. Amennyiben a gyermek részére nem történik további befizetés (nyári szünet vagy a gyermek távozása, illetve egyéb okok miatt) és ezért a jóváírás nem lehetséges, a túlfizetés összegét az óvoda átvételi elismervényen igazolva, készpénzben visszafizeti.